Lempeää ja lämmintä

Sitä nämä välipäivät ovat olleet siitäkin huolimatta, että olen koko viikon tehnyt töitä. Lempeitä ja lämpimiä (juuri sellaisia Lotta!). Meillä on herätty hiljaa ja hyssytellen aamuihin. Minäkin olen nukkunut takaisin univelkojani.

dscf7251

Ensimmäisinä on sytytetty olohuoneen joulukuusi ja keittiön kynttilät. Tai sitä ennen olen jo ehtinyt ihmetellä koiran kanssa taivaan tähtitarhoja: maassa on kuura ja ilmassa pakkasta, mutta lumi antaa odotuttaa itseään.

dscf7119

Kun minä olen tehnyt töitäni, pojat ovat rakentaneet legojaan. Sitten olemme kerääntyneet yhteiseen lounashetkeen. Ennen iltapäivän aherrushetkeä taas. Iltapäivästä kynttilät alkavat syttymään: poltamme pitkiä ja pätkiä, uusia ja vanhoja. Kaikkea mitä vain löydämme. Kuusen kanssa kilpaa tuoksuvat eukalyptuksen oksat.

dscf6398

Tänään on tuntunut siltä kuin päivä ei olisi valjennut lainkaan. Harmaa on lyönyt yli koko maiseman, mutta jossain säätiedotuksen uumenissa on lupaus lumesta, ja valosta.

Vuosi lähenee loppuaan. On aika alkaa viritellä siipiään uuteen vuoteen.

Milla ❤

Yksi kommentti artikkeliin ”Lempeää ja lämmintä

Kiitos kommentistasi!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s